Precaución: A execución JavaScript do navegador está desactivada. Quizá non poida responder a todas as preguntas deste cuestionario. Por favor, verifique que ten instalado o Java (http://www.java.com/)

Atriga: enquisa de calidade relativa aos servizos presenciais (2025)

A Axencia Tributaria de Galicia está interesada en coñecer a calidade dos servizos públicos e a satisfacción da cidadanía. Por iso, realízanse enquisas de calidade dos distintos servizos.

A súa participación e opinións serán tratadas para mellorar os servizos.

Servizos presenciais
P01
A efectos meramente estatísticos, pode indicarnos a súa idade?  
(Esta pregunta é obrigatoria)
P02
 Oficina onde se prestou o servizo: 
(Esta pregunta é obrigatoria)
P02f
 Indique a Oficina Liquidadora
(Esta pregunta é obrigatoria)
P02g
 Indique a Oficina de Distrito Hipotecario (ODH)
(Esta pregunta é obrigatoria)
P03
 Cal é o servizo que utilizou? 
(Esta pregunta é obrigatoria)
P04
 Cal é o motivo polo que necesitou atención presencial?
(Esta pregunta é obrigatoria)
P05

 Valore a súa experiencia nos distintos aspectos: (poña a puntuación que considere, sendo 1 a menor puntuación (experiencia negativa) e 5 a máxima puntuación (experiencia positiva)):

Tempo de espera ata a finalización da súa xestión
Trato recibido polo persoal que o atendeu
Coñecementos técnicos do persoal que o atendeu
Satisfacción xeral co servizo recibido
P06
 Recomendacións e suxestións de mellora

Xunta de Galicia